poniedziałek, 30 stycznia 2012

Fluid dla mężczyzn?

Właśnie przed chwilą moje oczy wielkością musiały przypominać monety pięciozłotowe.
Do czego ten świat dąży? Kobiety się malują ok, ale faceci?! Jestem za tym, żeby Panowie dbali o siebie, ale nie przesadnie!  Krem czy inne kosmetyki pielęgnacyjne okej, ale na boga nie make up! A Wy co myslicie o kosmetykach kolorowych dla mężczyzn?
PS. O ironio, Szanowni Producenci kosmetyków kolorowych apeluję, brakuje mi tu jeszcze męskiego tuszu do rzęs i płynu do demakijażu, żebym pewnego pięknego dnia powiedziała "Kochanie pożycz mi tusz, bo zapomniałam'! ;-)

Od producenta:
Lekka konsystencja idealnie stapia się, ze skórą sprawiając, że fluid pozostaje na niej niewyczuwalny i niewidoczny. Delikatnie kryje i ujednolica koloryt cery, nadając jej zdrowy i wypoczęty wygląd. D- pantenol łagodzi podrażnienia wywołane przez częste golenie.
Witaminy A, C i E dbają o dobrą kondycję skóry. Męski zapach produktu przyciąga kobiety.

paese.pl

9 komentarzy:

  1. "Podkład dla mężczyzn" to chwyt reklamowy, poza zapachem (wyczuwalnym tylko przy nakładaniu) nic go nie różni od podkładu dla kobiet i myślę, że dziewczyny spokojnie mogą poszukiwać swojego KWC wśród produktów dla meżczyzn. Znam kilku facetów używających fluidów, przy czym nikt nie wie, że się malują - ich makijaż jest dyskretny, niewidoczny - i uważam, ze tak samo powinien wyglądać makeup kobiet: podkład powinien upiększać, ale nie powinno być widać, że ma się warstwę czegoś beżowego na twarzy. Tusze dla mężczyzn też istnieją, dają b. naturalny efekt. Płyny do demakijażu są te same;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich znajomych od czasu do czasu nakładał sobie podkład, a inny regularnie smarował twarz samoopalaczem :))
    A odpowiadając na Twoje pytanie - ten krem do rzęs dostępny jest w aptekach tak samo jak pozostałe kosmetyki tej firmy. Jeżeli masz dostęp do Super-Pharm to tam na 100% go znajdziesz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jednemu z panów poleciłabym stosowaniu fluidów, tak dla urody, wyrównanie kolorytu i zmniejszenie widoczności zmian trądzikowych
    ale znam takich, co nawet kremu nie chcą używać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jakiś czas temu namówiłam chłopaka na zakup peelingu czy kremu do twarzy, ale gdybym zobaczyła w jego kosmetyczce fluid, chyba padłabym ze śmiechu:)

      Usuń
  4. heheheh chwyt, chwytem ale przeciez wszyscy artysci ktorzy maja stycznosc z kamera czy aparatem musza uzywac podkladu i pudru. I choc w dniu dzisiejszym jest jeszcze dziwne zeby mezczyzni nosili podklad to w najblizszych latach napewno nikogo juz to nie bedzie dziwic.
    A i zgadzam sie z mala0727 ze lepszy podklad niz twaz cala w bliznach jak u niektorych mezszyzn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "artyści" to artyści, ja mimo wszystko uważam, że makijaż, sukienki, spódnice i buty na obcasach są zarezerwowane tylko dla nas!:)

      Usuń
  5. Ooo super sprawa... Często robię zdjęcia modelkom i modelom, no i malowanie modeli podkładem dla Pań..... :D:D już słyszę ich krzyki. Także dla mnie fajny pomysł. Albo np. mój młodszy Brat - 18 lat i problemy ze skórą typowo nastolatkowe - czasem przychodzi do mnie przed imprezą i słyszę: ANIA! WEŹ TO Z MOJEJ TWARZY USUŃ, ZAKRYJ, COKOLWIEK ;)

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieta już teraz w mężczyznie może zobaczyć efekty własnych starań w poprawie wyglądu. Nie zazdroszczę wam kobiety !

    OdpowiedzUsuń