wtorek, 24 stycznia 2012

kremy do rąk

Zacznijmy od dłoni  są one chyba najbardziej zapracowaną częścią naszego ciała, dlatego też nieodpowiednie dbanie o ich wygląd sprawia, że nie wyglądają dobrze. To na nich najszybciej widać oznaki upływu lat i to o nie powinniśmy dbać najbardziej. Dlatego pamiętać należy o wyborze odpowiedniego dla nas kremu.




Mój numer jeden!


 Yves Rocher, Zimowy balsam ochronny do rąk




Jest moim numerem jeden odkąd go zakupiłam, świetnie nawilża nie pozostawiając przy tym filmu na dłoni. Jest bardzo wydajny, a dzięki zawartości wyciągu z arniki i masła karite odbudowuje suchą i zniszczoną skórę (nie groźny jest nawet szpitalny płyn do dezynfekcji stosowany kilkanaście razy dziennie!)


CENA: około 30zł
Moja ocena:
Działanie: 5/5 
Konsystencja: 5/5
Zapach: 5/5
Cena: 4/5  (na krem do rąk to troszkę dużo)
Wydajność: 5/5
Opakowanie: 5/5
  Exclusive, krem do rąk i paznokci
Kupiłam go ze względu na jego malutkie opakowanie, z myślą, że zawsze będzie pod ręką. I tak się stało. Oprócz zapachu, który mi niestety przypomina płyn do mycia naczyń, krem jest świetny. Szybko się wchłania, nie pozostawiając przy tym efektu tłustych rąk, jest wydajny i przede wszystkim zawiera olejek rycynowy oraz witaminę E, które świetnie działają na moje paznokcie (także na okres od jesieni do zimy genialny;), a przy tym jest bardzo tani i dostępny w każdym Rossmanie, na półkach z kosmetykami podróżnymi;)
 
CENA: około 4 zł
Moja ocena:
Działanie: 5/5 
Konsystencja: 5/5
Zapach: 3/5
Cena: 5/5
Wydajność: 5/5
Opakowanie: 5/5

 Cztery pory roku, krem do rąk glicerynowy

Nie zachwycił mnie kompletnie. Moja skóra po jego użyciu stała się bardziej sucha, pozostał tłusty film, a krem się chyba nawet odrobinę nie wchłonął. Ma śliczny zapach i mnóstwo pozytywnych opinii na forach, więc może to z moją skórą jest coś nie tak.


 
CENA: około 6 zł
Moja ocena:
Działanie: 1/5 
Konsystencja: 4/5
Zapach: 5/5
Cena: 5/5
Wydajność: - (nie potrafię ocenić, użyłam kilka razy i trafił do szuflady)
Opakowanie: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz