poniedziałek, 13 lutego 2012

'dziewczyny lubią brąz..'

Avon, Arabian Glow, Loose Powder Brush
tablica.pl

Moje spostrzeżenia: Na początku bardzo się nie polubiliśmy, nawet chciałam zwrócić go konsultantce, ponieważ nie chciał współpracować. Na szczęście nie oddałam!
Po kilku kombinacjach, puder zaczął swoją współpracę i teraz nie zamieniłabym go na żaden inny. J
A teraz o samym produkcie... Pędzelek przez kilka pierwszych użyć nie ułatwia rozprowadzania produktu, za to później działa genialnie, znakomicie dozując jego ilość. Odkręcany pojemniczek zawiera brązująco rozświetlające drobinki, idealne do rozświetlenia twarzy i podkreślenia kości policzkowych, które po zużyciu zastąpić można innymi, chociaż moim zdaniem, szybciej wyrobi się sam pędzel niż uda nam się wykończyć puder. Minusem jest jego trwałość po 5-6 godzinach trzeba nałożyć ponowną warstwę.



Puder dostaniecie w promocji w akutalnym katalogu Avony, za bodajże 25zł, także polecam;-)

Zalety:
-ładny kolor
-bardzo wydajny
-odpowiednie dozowanie;)

Wady:
-początkowe problemy z pędzlem
- trwałośc
Dostępność: avon


CENA: regularna 59zł, obecnie promocja 25,90
Moja ocena:
Działanie:4/5
Konsystencja: 5/5
Zapach: 5/5
Cena: 5/5
Wydajność: 3/5
Opakowanie: 3/5

2 komentarze:

  1. mam podobny kosmetyk z the body shop=swietnie sie sprawdza latem-daje piekny blask na lekko opalonej skorze

    OdpowiedzUsuń
  2. ta trwałość mnie nie zachęca..
    ok, obserwuje, czekam na rewanż;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń