poniedziałek, 13 lutego 2012

Nie zmywa a pachnie.


Choisee, Mleczko do demakijażu ogórek & zielona herbata




Obietnice producenta i najważniejsze składniki:   Ogórek posiada takie samo PH jak nasza skóra dzięki czemu korzystnie wpływa na jej kondycje. Nawilża i nawadnia, dzięki czemu wpływa na jej dobrą kondycje. Odświeża i dodaje blasku,ma również działanie odświeżające i wybielające. Świetnie ściąga rozszerzone pory skóry. Zielona herbata jest silnym antyoksydantem. Wspomaga ochronę skóry przed szkodliwym promieniowaniem UVB, UVA, UV, posiada silne działanie antyzapalne i łagodzące podrażnienia, działa antybakteryjnie, działa przeciwzmarszczkowo. Mleczko można stosować do skóry bardzo wrażliwej, nie wywołuje pieczenia oczu. Nie zawiera parabenów.    (www.choisee.com)
 

Moje spostrzeżenia:  Niestety mleczko kompletnie nie radzi sobie z usunięciem podkładu, z tuszem jest trochę lepiej. Po jego użyciu na mojej twarzy zostaje prawie wszystko. Pokładałam w nim wielką nadzieję, na zmianę kosmetyku do demakijażu, niestety nie sprawdził się i nadal pozostanę przy Bourjois.
Zalety: obłędny zapach



Wady: w moim wypadku totalnie nie radzi sobie z demakijażem
 
Dostępność: choisee.com
Objętość: 150ml

CENA: 25zł, chociaż widziałam, że właśnie jest przecenione na 10zł
Moja ocena:
Działanie:1/5
Konsystencja: 3/5
Zapach: 5/5
Cena: 3/5
Wydajność: 2/5
Opakowanie: 4/5

2 komentarze: